lundstroms.blogg.se

2013-07-26
18:09:50

Like a rose
Aaaaaah. Anledningen till att jag är lite dålig på att blogga är för att alla mina dagar ser typ likadana ut haha! Jobb och träning. Så ibland känner jag att det kanske blir lite mycket. (Kanske blir det ändå) hehe. Var sjukt hetsigt på jobbet idag! Kunder heela tiden, hann knappt äta så höll ju på att dö haha! Inte så kul. Juste har bokat en resa till Spanien i September med min kille! Ska bli såå skönt att komma bort. Inte vart utomlands på länge nu så känner att jag behöver det! 
Bilderna nu är lite tråkiga, det är såna måste-ta-någon-bild-till-bloggen bilder, haha ja, vad gör man inte för bloggen? Nu har jag skrivit värsta historian här som ni säkert inte orkar läsa ändå, sååå ska sluta skriva nu! Haha ciao 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: