lundstroms.blogg.se

2013-08-01
11:32:58

Alla föds nakna
Hej! Började min dag med gym, men gick inte så bra faktiskt.. Kände mig lite omotiverad idag.. Vet inte varför, har börjat få nån klump i magen av nån anledning, jobbigt! Jaja för att fördriva min tid så gjorde jag egna nyttiga chokladbollar! Alltså jag hittade på receptet själv! :) Blev väldigt goda faktiskt! Vet inte exakt mängden på allting men kan skriva ungefär! 
För c.a 18 st bollar: 
1dl mandlar 
2 matskedar pumpafrön 
2 matskedar solrosfrön
1,5 matskedar kokos 
2-3 matskedar gojibär 
2 matskedar tranbär 
1 halv näve blåbär 
2-3 matskedar kakao 
c.a 2 matskedar kokosolja 
25 g smör 

Sen är det bara att mixa allting! Blev supergott! Enkla att rulla är dom också! :)

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: